
Opis smjera
S obzirom na to da od 70 do 80 odsto ljudi imaju internet i da svoje vrijeme provode za računarima i prenosivim uređajima i telefonima, što u poslovne svrhe, što u slobodno vrijeme – i ne čudi činjenica da je ova oblast marketinga postala traženija i od običnog marketinga. Floskula da ako ne postojite na internetu, kao da i ne postojite i nije toliko pogrešna uzevši u obzir da velika većina korisnika interneta koristi društvene mreže, a više od 2/3 njih posjećuje onlajn prodavnice i kupuje proizvode posredstvom interneta.
U poslednje vrijeme, sve više korisnika putem onlajn pretrage na pretraživačima dolazi do željenog proizvoda, i to mnogo češće nego posredstvom direktnog marketinga, što ukazuje na činjenicu da je digitalni marketing tek uzeo zamajac i da se u bliskoj budućnosti može očekivati da ostvari pun potencijal. Digitalni marketing je oblast marketinga koja se prevashodno bavi kreiranjem onlajn strategije u cilju brendiranja i pospješivanja vidljivosti digitalnog lika neke kompanije na internetu
Zašto onda ne biste i vi svojim brendom ostavili pečat u digitalnom svetu? A kako da to uradite naučićete upravo na ovom smjeru. I ne samo to. Moderan i fleksibilan, studijski smjer Menadžment marketinga, trgovine i turizma školuje novu generaciju vrhunski obrazovanih i inovativnih ekonomista koji mogu odgovoriti na izazove savremenog marketinga, trgovine i turizma.
Ovaj smjer omogućava studentima da steknu sposobnost utvrđivanja potreba kupaca i definisanja zahtjeva koje proizvod, u skladu sa tim potrebama treba da ima, kao i sposobnost da uspješno promovišu i prodaju proizvod ili uslugu. Kako izgleda put proizvoda i usluga od nastanka do statusa brenda, kreiranje slogana, vođenje kampanja, upoznavanje sa važnim komunikacionim PR vještinama, ispitivanje resursa za razvoj turizma, pozicioniranje turističke destinacije na lokalnom i međunarodnom tržištu, menadžment nabavke, trgovinskog posredovanja, prodaje i logistike, sve su segmenti koji se izučavaju na ovom studijskom smjeru.
Sticanjem multidisciplinarnih znanja i primjenjivih vještina, studentima je omogućeno sveobuhvatno sagledavanje svih aspekata marketinga, trgovine i turizma što im po završetku studija omogućava obavljanje raznovrsnih poslova u uslovima globalne trgovine i globalnog tržišta što će im obezbijediti konkurentnost na tržištu rada i kompetentnost svjetskih okvira.
Nakon završenog četverogodišnjeg studija student stiče zvanje Diplomirani ekonomista – 240 ECTS bodova.
Završetkom osnovnih akademskih studija smjera Menadžment marketinga, trgovine i turizma studenti imaju mogućnost da nastave studije na diplomskim akademskim studijama drugog stepena- master studije bilo gdje u BiH i inostranstvu.
Detalji smjera
- Nastavni plan 1
- Semestri 0
- Broj predmeta
- ECTS bodovi All levels
- Semestri 8
- Grupa 0
- Nastavnici Da