Visoka škola „Banja Luka College“ organizuje osnovne akademske studije u trajanju od tri godine (6 semestara), sa ukupno 180 ECTS bodova, iz oblasti marketinga i menadžmenta.
Smjer Menadžment marketinga koncipiran je tako da obezbjeđuje studentima konkretna, temeljna upravljačko-ekonomska znanja kao i znanje iz oblasti menadžmenta i marketinga., iz istraživanja tržišta, razvoja proizvoda, sistema distribucije roba i usluga, psihologije prodaje i promotivnih aktivnosti treba da omoguće studentima upješno i efikasno uključivanje u tokove privređivanja.
Cilj studijskog smjera je da se obrazuju studenti koji posjeduju adekvatna znanja iz osnovnih marketing disciplina: principa marketinga, ponašanja potrošača, marketing usluga, menadžmenta, i dr.
Završetkom smjera Menadžment marketing studenti stiču znanja iz marketinga, podržana komplementarnim znanjima iz ekonomije, statistike, biznisa, menadžmenta. Pored opštih ekonomsko-finansijskih, statističko-metodoloških i poslovno upravljačkih kompetencija, student stiče i sledeće sposobnosti: sposobnost organizovanja, vrednovanja i korišćenja rezultata istraživanja tržišta, sposobnost rješavanja problema u oblasti prodaje, nabavke, distribucije, razvoja proizvoda, promocije, sposobnost situacione analize i marketinškog planiranja.
Student koji završi smjer Menadžment marketing, biće osposobljen za obavljanje slijedećih poslova: poslove analitičara i planera marketinga, menadžera prodaje, tržišnog zastupnika, komercijaliste, menadžera razvoja proizvoda ili brenda, tržišnog predstavnika u inostranstvu, menadžera promotivnih aktivnosti i sl.
Nakon završenog trogodišnjeg studija student stiče zvanje Diplomirani ekonomista – 180 ECTS bodova.
Završetkom smjera Menadžment marketinga, studenti imaju mogućnost da nastave studije na četverogodišnjim studijama – i ostvare 240 ECTS bodova.
Blc.edu.ba koristi kolačiće kako bi vam omogućili najbolje korisničko iskustvo, nastavkom korištenja stranice prihvatate upotrebu istih.U reduPolitika privatnosti