Kompleksnost današnjih medija i medijskih organizacija zahtijeva stručno i efikasno rukovođenje i upravljanje. Pored menadžerskih znanja i vještina za organizovanje rada, planiranje, liderstvo i kontrolu u medijima, izborom ovog smjera student dobija i esencijalna znanja iz oblasti odnosa s javnošću. Sve savremene organizacije, uključujući i kulturne i neprofitne, imaju potrebu za komunikacijom sa širom i užom javnošću kao elementarnom marketinškom funkcijom. U ovom slučaju, odnosi s javnošću postaju veza između organizacije i okruženja, i njihovim oblikovanjem definiše se pozicija organizacije u odnosu na sve interesne grupe. Za uspiješno upravljanje u odnosima s javnošću, potrebno je temeljno poznavanje i razumijevanje prirode i funkcije medija, pa ovaj smer studentima pruža kvalitetan spoj između dvije oblasti.
Smjer odnosi s javnošću omogućava studentima kompetentna znanja za rad u organizacijama kao što su: medijske organizacija (televizija, radio, izdavačka delatnost, producentske kuće), marketinške i reklamne agencije, kulturne institucije i organizacije, PR službe i marketing odjeljenja kompanija, organizacije koje se bave novim medijima i online izdavaštvom, itd.
Nakon završenog četverogodišnjeg studija student stiče zvanje Diplomirani komunikolog– 240 ECTS bodova.
Završetkom osnovnih akademskih studija smjera Odnosi s javnošću studenti imaju mogućnost da nastave studije na diplomskim akademskim studijama drugog stepena- master studije bilo gdje u BiH i inostranstvu.
Blc.edu.ba koristi kolačiće kako bi vam omogućili najbolje korisničko iskustvo, nastavkom korištenja stranice prihvatate upotrebu istih.U reduPolitika privatnosti