BLC u projektu INQAAHE
Visoka škola „Banja Luka College“ uključena je u projekat poboljšanja sistema osiguranja kvaliteta tercijarnog obrazovanja u cijelom svijetu kroz projekat „Globalni trendovi u osiguranju kvalitete tercijarnog obrazovanja: unutrašnje i vanjsko osiguranje kvalitete INQAAHE“.
Kvalitet rada i unapređenja sistema visokog obrazovanja u Bosni i Hercegovini, prepoznao je prof. dr Benjamin Muhamedbegović, zamjenik direktora za osiguranje kvalitete u Agenciji za razvoj visokog obrazovanja i osiguranje kvalitete Bosne i Hercegovine (HEA BiH), te član upravnog odbora CEENQA. Muhamedbegovićeva procjena kvaliteta BLC-a ima i veći značaj uzimajući u obzir da je on posljednjih 17 godina uključen u reformu visokog obrazovanja, kao i da je 12 godina uključen u niz projekata vezanih za osiguranje kvaliteta visokog obrazovanja, aktivno je uključen u kreiranje dokumenata i procedura za QA sistem u BiH, koji je vrlo složen zbog uređenja države.
Na sastanku sa predstavnicima BLC-a, Muhamedbegović je pojasnio da je pomenuti projekat pokrenut od strane UNESCO-a, zatim je INQAAHE naslijedio i nastavio rad kroz projekt – Globalni trendovi u osiguranju kvalitete tercijarnog obrazovanja: unutrašnje i vanjsko osiguranje kvalitete INQAAHE. Projekat se realizuje u saradnji sa regionalnim QA mrežama, univerzitetskim udruženjima i vodećim stručnjacima za tercijarno obrazovanje.
Ishodi projekta će biti objavljeni kao rezultati globalnih trendovi u svim regijama na globalnom nivou i i kao trendovi u Africi, arapskim državama, Aziji i Pacifiku, Istočnoj Evropi, Latinskoj Americi i Karibima, Sjevernoj Americi, Zapadnoj Evropi.
Projekat postavlja čvrst osnov za razumijevanje trendova, izazova, prepoznavanje prilika, čime se gradi empirijska istorijska baza za osiguranje kvalitete u tercijarnom obrazovanju na globalnom nivou, a obuhvata unutrašnje i vanjsko osiguranje kvalitete visokoškolskih ustanova.
BLC će dati doprinos uspjehu studije Global Trends, za koju se pokazalo da koristi globalnoj zajednici donosilaca politika tercijarnog obrazovanja, međunarodnim organizacijama, rukovodiocima tercijarnog obrazovanja, stručnjacima za osiguranje kvalitete, studentima i fakultetima.