Doc. dr Mirjana Milovanović održala online predavanje studentima fakulteta za finansije Ruskog ekonomskog univerziteta Plehanov
Doc. dr Mirjana Milovanović, profesor BLC-a, održala je online predavanje studentima fakulteta za finansije Ruskog ekonomskog univerziteta Plehanov (PRUE), a u okviru sporazuma naše visokoškolske ustanove Banja Luka College sa ovim partnerskim univerzitetom.
Organizatori događaja su bili Maksim Aleksandrovič Ponomarev, zamjenik direktora fakulteta za finansije Ruskog ekonomskog univerziteta Plehanov (PRUE), Inga Anatoljevna Korjagina, vanredni profesor Katedre za marketing, šef međunarodnog odsjeka fakulteta za finansije Ruskog ekonomskog univerziteta Plehanov (PRUE) i Svetlana Dušanić-Gačić, direktor Banja Luka College-a.
Dr Milovanović, je govorila o strategijama internacionalnog marketinga prilikom ulaska na novo tržište, uključujući razumijevanje kulturnih, društvenih, ekonomskih i regulatornih razlika u svakoj zemlji u kojoj se proizvod ili usluga namjerava promovisati. Rasprava o ovoj temi je važna jer je u kontekstu međunarodnog marketinga globalizacija dovela do povećane konkurencije, većih mogućnosti za rast i potrebe prilagođavanja različitim kulturama i tržištima.
Dr Milovanović je takođe govorila o prednostima i nedostacima svake strategije, kao što su standardizacija naspram prilagođavanja, pakovanje i označavanje proizvoda, ciljna publika, digitalno oglašavanje, logistika, supplay chain managemant, startegija cijena, odabir pravih kanala promocije i dr. Studenti su imali prilike vidjeti i primjere dobre, ali i loše marketinške prakse.
Više o predavanju na: https://xn--p1ag3a.xn--p1ai/news/28484-o-mejdunarodnom-marketinge-ot-inostrannogo-eksperta-otkryitaya-lektsiya-universiteta-partnra