Vodeći računa da su u savremenom sistemu vrijednosti kadrovi na prvom mjestu, BLC obrazovanje i akademski razvoj stručnjaka sposobnihza rješavanje stručnih problema, nastoji postići kroz aktivnu ulogu i međusobnu komunikaciju nastavnika i studenata u realizaciji kvalitetnog studijskog programa.
Studijski programi su kreirani i organizacija studija, postavljeni tako da privuku srednjoškolce koji želesteći znanja i razviti sposobnosti neophodne za sticanje konkurentsku prednost na tržištu rada.
Upis kvalitetnih studenata doprinosi realizaciji principa osiguranja kvaliteta i efikasnosti studiranja. BLC je uspostavio Sistem obezbjeđenja (osiguranja) kvaliteta predviđen Pravilnikom o osiguranju kvaliteta i Pravilnikom o samovrednovanju i ocjenjivanju kvaliteta, koji omogućava provođenje Strategije kvaliteta BLC-a. Strategiju osiguranja kvaliteta donio je Senat 2008. godine i 2012. godine.
Prema ovoj strategiji, kao i opštim aktima BLC-a koji uređuju osiguranje (obezbjeđenje) kvaliteta, akademsko osoblje i studenti su aktivni subjekti u vrednovanju kvaliteta i afirmaciji visokoškolske ustanove koja ispunjava svoju ulogu. Svi zaposleni i na drugi način radno angažovani na BLC-u, kao i studenti, su odgovorni za sprovođenje politike kvaliteta, kao i za davanje prijedloga za dalje unapređenje Sistema menadžmenta kvaliteta
- Izvještaj o samovrednovanju i ocjeni kvaliteta studijskog programa informatika za školsku 2016/2017 godinu
- Izvještaj o samovrednovanju i ocjeni kvaliteta studijskog programa menadžment, poslovanje i poslovna ekonomija za školsku 2017/2018 godinu
- Izvještaj o samovrednovanju i ocjeni kvaliteta studijskih programa, nastave i uslova rada za školsku 2018/2019 godinu
- Izvještaj o samovrednovanju i ocjeni kvaliteta studijskih programa, nastave i uslova rada za školsku 2019/2020 godinu
- Izvještaj o samovrednovanju i ocjeni kvaliteta studijskih programa, nastave i uslova rada za školsku 2020/2021 godinu
- Izvještaj o samovrednovanju i ocjeni kvaliteta studijskog programa Grafički dizajn i vizuelne komunikacije za školsku 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021 godinu
- Izvještaj o samovrednovanju i ocjeni kvaliteta studijskog programa menadžment, poslovanje i poslovna ekonomija za školsku 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021 godinu
- Izvještaj o samovrednovanju i ocjeni kvaliteta studijskog programa grafički dizajn i vizuelne komunikacije za školsku 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021 godinu
- Izvještaj o samovrednovanju i ocjeni kvaliteta studijskog programa informatika za školsku 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021 godinu
- IZVJEŠTAJ O SAMOVREDNOVANJU I OCJENI KVALITETA STUDIJSKOG PROGRAMA MENADŽMENT, POSLOVANJE I POSLOVNA EKONOMIJA ZA ŠKOLSKU 2021/2022 GODINU
- IZVJEŠTAJ O SAMOVREDNOVANJU I OCJENI KVALITETA STUDIJSKOG PROGRAMA INFORMATIKA ZA ŠKOLSKU 2021/2022 GODINU
- IZVJEŠTAJ O SAMOVREDNOVANJU I OCJENI KVALITETA STUDIJSKOG PROGRAMA GRAFIČKI DIZAJN I VIZUELNE KOMUNIKACIJE ZA ŠKOLSKU 2021/2022 GODINU
- IZVJEŠTAJ O SAMOVREDNOVANJU I OCJENI KVALITETA STUDIJSKIH PROGRAMA, NASTAVE I USLOVA RADA ZA ŠKOLSKU 2021/2022 GODINU
- IZVJEŠTAJ O SAMOVREDNOVANjU
I OCJENI KVALITETA STUDIJSKIH PROGRAMA, NASTAVE I USLOVA RADA ZA ŠKOLSKU 2022/2023 GODINU
- Pravilnik o prepisu studenata i priznavanju položenih ispita
- Pravilnik studija
- Pravilnik o upisu studenata
-
Pravilnik o korištenju sredstava informaciono-komunikacionih tehnologija
– Pravilnik o izmjenama Pravilnika o ispitima
- Pravilnik o izmjeni pravilnika o mobilnosti
- Pravilnik o izmjeni Pravilnika o osiguranju kvaliteta
– Pravilnik o izmjeni Pravilnika o odbrani dipl rada
–Pravilnik o izmjenama Pravilnika o upisu studenata
– Pravilnik o izmjeni pravilnika studija II
– Pravilnik o izmjenama Pravilnika studija
– Izmjena i dopuna Pravilnika studija
- Pravila o načinu izvođenja studija
- Plan rada na nastavnom predmetu
- BLC kodeks oblačenja i ponašanja
- Pravilnik o nagradjivanju studenata 2024
- Pravilnik o disciplinskoj odgovornosti studenata
- Pravilnik o radu Alumni kluba
- Pravilnik o vanrednom studiju
- Etički kodeks BLC-a
- Pravilnik o disciplinskoj i materijalnoj odgovornosti radnika
- Pravilnik o osiguranju kvaliteta
- Pravilnik o izdavačkoj djelatnosti
- Pravilnik o koristenju sredstava IKT
- Pravilnik o cjeloživotnom učenju
- Pravilnik o mobilnosti studenata, nastavnog i nenastavnog osoblja
Anketa – dani prakse
- Anketa – dani prakse 2023
- Anketa – dani prakse 2022
- Anketa – dani prakse 2019
- Anketa – dani prakse 2018
Anketa zaposlenih
- Anketa zaposlenih o opstim uslovima rada 2023-2024
- Anketa zaposlenih o opstim uslovima rada 2022-2023
- Anketa zaposlenih 2021-2022
- Anketa zaposlenih 2020-2021
- Anketa zaposlenih 2019-2020
- Anketa zaposlenih 2018-2019
- Ankete zaposlenih 2017-2018
Anketa studenata o nastavnom procesu
- Anketa o nastavnom procesu BLC 2023-2024 – ljetnji semestar
- Anketa o nastavnom procesu BLC 2023-2024 – zimski semestar
- Anketa o nastavnom procesu GD 2023-2024 – ljetnji semestar
- Anketa o nastavnom procesu GD 2023-2024 – zimski semestar
- Anketa o nastavnom procesu INF 2023-2024 – ljetnji semestar
- Anketa o nastavnom procesu INF 2023-2024 – zimski semestar
- Anketa o nastavnom procesu MPPE 2023-2024 – ljetnji semestar
- Anketa o nastavnom procesu MPPE 2023-2024 – zimski semestar
- Anketa o nastavnom procesu BLC 2022-2023 – ljetnji semestar
- Anketa o nastavnom procesu BLC 2022-2023 – zimski semestar
- Anketa o nastavnom procesu GD 2022-2023 – ljetnji semestar
- Anketa o nastavnom procesu GD 2022-2023 – zimski semestar
- Anketa o nastavnom procesu INF 2022-2023 – ljetnji semestar
- Anketa o nastavnom procesu INF 2022-2023 – zimski semestar
- Anketa o nastavnom procesu MPPE 2022-2023 – ljetnji semestar
- Anketa o nastavnom procesu MPPE 2022-2023 – zimski semestar
- Anketa o nastavnom procesu GD 2021-2022 – ljetnji semestar
- Anketa o nastavnom procesu GD 2021-2022 – zimski semestar
- Anketa o nastavnom procesu INF 2021-2022 – ljetnji semestar
- Anketa o nastavnom procesu INF 2021-2022 – zimski semestar
- Anketa o nastavnom procesu MPPE 2021-2022 – ljetnji semestar
- Anketa o nastavnom procesu MPPE 2021-2022 – zimski semestar
- Anketa o nastavnom procesu BLC 2021-2022 – ljetnji semestar
- Anketa o nastavnom procesu BLC 2021-2022 – zimski semestar
- Anketa studenata o nastavnom procesu 2020-2021 zimski
- Anketa studenata o nastavnom procesu 2020-2021 ljetnji
- Anketa studenata o nastavnom procesu 2019-2020 zimski
- Anketa studenata o nastavnom procesu 2019-2020 ljetnji
- Anketa studenata o nastavnom procesu 2018-2019
- Anketa studenata o nastavnom procesu 2017-2018 ljetnji
Anketa o nenastavnom osoblju
- Anketa o nenastavnom osoblju BLC 2023-2024
- Anketa o nenastavnom osoblju GD 2023-2024
- Anketa o nenastavnom osoblju INF 2023-2024
- Anketa o nenastavnom osoblju MPPE 2023-2024
- Anketa o nenastavnom osoblju BLC 2022-2023
- Anketa o nenastavnom osoblju GD 2022-2023
- Anketa o nenastavnom osoblju INF 2022-2023
- Anketa o nenastavnom osoblju MPPE 2022-2023
- Anketa o nenastavnom osoblju GD 2021-2022
- Anketa o nenastavnom osoblju INF 2021-2022
- Anketa o nenastavnom osoblju MPPE 2021-2022
- Anketa o nenastavnom osoblju BLC 2021-2022
- Anketa o nenastavnom osoblju 2020-2021
- Anketa o nenastavnom osoblju 2019-2020 zimski
- Anketa o nenastavnom osoblju 2019-2020 ljetnji
- Anketa o nenastavnom osoblju 2018-2019
- Anketa o nenastavnom osoblju 2017-2018
Anketa o kvalitetu objavljenih informacija
- Anketa o kvalitetu objavljenih informacija 2023-2024
- Anketa o kvalitetu objavljenih informacija 2022-2023
- Anketa o kvalitetu objavljenih informacija 2021-2022
- Anketa o kvalitetu objavljenih informacija 2020-2021
- Anketa o kvalitetu objavljenih informacija 2019-2020
- Anketa o kvalitetu objavljenih informacija 2018-2019
- Anketa o kvalitetu objavljenih informacija 2017-2018
Anketa novoupisanih studenata BLC
- Anketa novoupisanih studenata BLC 2023-2024
- Anketa novoupisanih studenata GD 2023-2024
- Anketa novoupisanih studenata INF 2023-2024
- Anketa novoupisanih studenata MPPE 2023-2024
- Anketa novoupisanih studenata BLC 2022-2023
- Anketa novoupisanih studenata GD 2022-2023
- Anketa novoupisanih studenata INF 2022-2023
- Anketa novoupisanih studenata MPPE 2022-2023
- Anketa novoupisanih studenata GD 2021-2022
- Anketa novoupisanih studenata INF 2021-2022
- Anketa novoupisanih studenata MPPE 2021-2022
- Anketa novoupisanih studenata BLC 2021-2022
- Anketa novoupisanih studenata BLC – 2020-2021
- Anketa novoupisanih studenata BLC – 2019-2020
- Anketa novoupisanih studenata BLC – 2018-2019
- Anketa novoupisanih studenata BLC – 2016-2017
Anketa diplomiranih studenata
- Anketa diplomiranih studenata 2023
- Anketa diplomiranih studenata 2022
- Anketa diplomiranih studenata 2021
- Anketa diplomiranih studenata 2020
- Anketa diplomiranih studenata 2019
- Anketa diplomiranih studenata 2018
Anketa alumni kluba
- Anketa alumni kluba 2024
- Anketa alumni kluba 2023
- Anketa alumni kluba 2022
- Anketa alumni kluba 2021
- Anketa alumni kluba 2019
- Anketa alumni kluba 2018
Takmičenje Challenge
Anketa – mini olimpijada
Anketa o aktuelnim pitanjima
- Anketa o aktuelnim pitanjima – ljetnji semestar 2023-2024
- Anketa o aktuelnim pitanjima – zimski semestar 2023-2024
- Anketa o aktuelnim pitanjima – zimski semestar 2022/2023
Anketa o potrebama za dodatnim edukacijama
- Anketa o potrebama za dodatnim edukacijama 2023-2024
- Anketa o potrebama za dodatnim edukacijama 2023
- Anketa o potrebama za dodatnim edukacijama 2022
Anketa zaposlenih o uslovima rada na BLC-u
Anketa o kvalitetu naučno-istraživačkog rada
- Anketa o kvalitetu naucno-istrazivackog rada 2023-2024
- Anketa o kvalitetu naučno-istraživačkog rada – 2022-2023
-
Analiza zadovoljstva studenata nastavnim procesom na MPPE – komparativna
-
Analiza zadovoljstva studenata nenastavnim procesom na MPPE – komparativna
- Analiza novoupisanih studenata na MPPE – komparativna
- Analiza novoupisanih studenata na INF – komparativna
- Analiza zadovoljstva studenata nastavnim procesom na INF – komparativna
- Analiza zadovoljstva studenata nenastavnim procesom na INF – komparativna
-
Strategija od juna 2012. – juna 2016…
- Strategija BLC-a 2020-2025
- Komunikacijska strategija BLC-a
- Strategija internacionalizacije BLC-a – Internalization stategy(EN)
- STRATEGIJA obezbjeđenja kvaliteta BLC a 2020-2025
- STRATEGIJa-obezbjedjenja-kvaliteta-BLC-a
- Strateški plan napredovanja u zvanja
- Strategija razvoja ljudskih resursa
- Odluka Lista izbornih predmeta INF
- Odluka Lista izbornih predmeta MPPE
- Odluka Senata o izbornim predmetima GD
- Odluka Lista izbornih predmeta MK
- Odluka Lista izbornih predmeta MGU
- Odluka o ciljevima, ishodima i kompetencijama SP GD
- Odluka o ciljevima, ishodima i kompetencijama SP INF
- Odluka o ciljevima, ishodima i kompetencijama SP MK
- Odluka o ciljevima, ishodima i kompetencijama SP MPPE
- Odluka o cilju, ishodu i sadrzaju studentske prakse GD
- Odluka o cilju, ishodu i sadrzaju studentske prakse INF
- Odluka o cilju, ishodu i sadrzaju studentske prakse MK
- Odluka o cilju, ishodu i sadrzaju studentske prakse MPPE
- Odluka Senata o izbornim predmetima GD
- Matrica ishoda učenja za gastronomiju
- Odluka o visini skolarine i naknada
- Odluka o visini skolarine i naknada troskova 24/25
1 – Bilateralni sporazumi
- Certifikat 2 akreditacija
- Dozvola za izvođenje studiskog programa grafički dizjn i VK
- DOZVOLA ZA IZVODJENJE STU. PROGRAMA INFORMATIKA
- Dozvola za izvođenje studijskih programa
- DOZVOLA ZA IZVOĐENJE STUDIJSKOG PROGRAMA
- Dozvola za rad
- Rješenje o akreditaciji
- Zaključak o ispravci greške
- Banja Luka College_ISEP