Održana radionica “Značaj internet marketinga za MSP”
Doc. dr Mirjana Milovanović je 13.11.2024. održala radionicu pod nazivom Značaj internet marketinga za MSP. Radionica je organizovana u okviru projekta Povećanje efikasnosti preduzetništva kroz implementaciju novih IT komunikacija, koji je podržalo Ministarstvo za naučnotehnološki razvoj i visoko obrazovanje RS, u novembru organizuje dvije radionice.
Dr Milovanović je na zanimljiv i praktičan način govorila o tome kako savremene tehnologije mijenjaju način na koji poslujemo. Objasnila je kako mobilni internet i društvene mreže sve više oblikuju način, na koji se informišemo i kupujemo, dok je e-trgovina postala nezaobilazan kanal za prodaju i promociju. Poseban fokus stavila je na važnost autentičnosti brenda, kao i na to kako pridobiti lojalnost kupaca kroz personalizaciju i prilagođavanje potrebama različitih generacija.
Na kraju, kroz primjere iz Bosne i Hercegovine i vlastita iskustva, pokazala je kako izgraditi privatne robne marke i pratiti evoluciju marketinga u digitalnom dobu.