Narodno pozorište Republike Srpske

Kako sve ne. Toliko različitosti, a samo jedna (ama odlučujuća) sličnost! Zavjereništvo ili posvećenost, ljubav ili zanos ... sve to iskazano kao ona "osnovna vjera" u smisao postojanja pozorišne (i ostalih) umjetnosti, su ono što nas spaja, ma gdje bili, ma kada i ma šta radili. Sve ostalo može i da nas razdvaja; uhvaćeni za tu spasonosnu "istu stvar", opstajemo. U repertoarskim pozorištima, naročito onima sa dugim trajanjem (pozivam za svjedoka i Jovana Ćirilova) "prvo ograničenje je postojeći ansambl", pored, sve naglašenije uloge reditelja.
A, kako kaže Ježi Grotovski: "Pozorište od vremena Stanislavskog - što je jasno svakom ko ovu disciplinu tretira ozbiljno - zahteva dugotrajan rad. Ansambli nisu večni, oni umiru." Sljedeći limitujući element su materijalne datosti i uopšte društvena hijerarhija i vrijednosti, kao rijetko kada NESKLONI pozorištu i umjetnosti uopšte. .
NPRS
+ Svjetlosna oprema
• digitalna mikseta MENTOR ADB sa 99 dimera
• 4 PC reflektora - 2 KW
• 15 profilnih reflektora - 1 KW
• 20 fresnel reflektora - 1 KW
• 23 PC reflektora - 1 KW • 3 ciklorame
+ Tonska oprema
• mikser YAMAHA GA 24/12 (24 ulazna kanala, 12 izlaznih)
• CD plejer NUMARK CDN-34S (profesionalni dupli CD plejeri)
• MD plejeri: SONY MDSE 520 i YAMAHA MD 45
• procesor YAMAHA REV 500 • računar ATALON 2500+ sa profesionalnom zvučnom kartom YAMAHA DSP FACTORY DS 2416
• 16 zvučnih kutija TANNOY REVEAL raspoređenih polukružno u sali (8 na balkonu, 8 u parteru) pokretane sa dva pojačala YAMAHA P1600 (2 x 150W)
• dva kompletna sistema NEXO PS10 smještena u portalu (430W + 430W + 860W)
• dvije zvučne kutije YAMAHA S115IV pokretane pojačalom YAMAHA P3500S (2x350W) na zadnjem zidu (rikvand)
• 14 simetričnih (mikrofonskih) linija od scene do ton kabine