Nastavljena akademska saradnja REU i BLC-a
U okviru saradnje Visoke škole finansija Ruskog ekonomskog univerziteta Plekhanov (REU) i Banja Luka College-a održano je još jedno onlajn predavanje.
Predavač je bila doc. dr Mirjana Milovanović, a teme su uključivale strategije međunarodnog marketinga, razumijevanje kulturnih, društvenih, ekonomskih i regulatornih razlika u svakoj zemlji u kojoj se planiraju plasirati proizvodi ili usluge. Diskusija sa studentima o ovoj temi, nakon relevantnih studija slučaja, dovela je do zaključka da je globalizacija uzrokovala povećanu konkurenciju, veće mogućnosti za rast i potrebu prilagođavanja različitim kulturama i tržištima.
Dr Milovanović je naglasila da uspješna globalizacija zahtjeva pravilno planiranje, razumijevanje i implementaciju marketinških strategija. Također je istakla prednosti i nedostatke svake strategije, kao što su standardizacija naspram prilagođavanja, pakovanje i označavanje proizvoda, ciljna publika i strategija cijena.
Događaj je moderirala prof. Inga Koryagina, vanredna profesorka Odsjeka za marketing na Višoj školi kreativnih industrija i šef međunarodnog odjela Visoke škole finansija.
Inače, Ruski ekonomski Univerzitet Plekhanov, koji uključuje 15 fakulteta, priznat je kao najveći ruski univerzitet u oblasti ekonomije, te zvanično zauzima jedno od prvih pet mjesta u cijeloj zemlji,