
Međunarodni okrugli sto povodom 35 godina katedre za marketing Ruskog ekonomskog univerziteta Plehanov iz Moskve (РЭУ им. Г.В. Плеханова)
Prof. dr Svetlana Dušanić-Gačić i doc. dr Mirjana Milovanović, učestvovale su na međunarodnom okruglom stolu „Marketing u visokom obrazovanju u kontekstu digitalizacije obrazovanja, intenzivne konkurencije obrazovnih programa i promjena studentskih vrijednosti.” Ovaj live i online okrugli sto je održan povodom 35 godina rada katedre za marketing Ruskog ekonomskog univerziteta Plehanov iz Moskve (РЭУ им. Г.В. Плеханова).
Profesorke su podijelile iskustva sa BLC, koji koristi Office 365 i Moodle, omogućavajući studentima aktivno učešće u nastavi i projektnim zadacima. Takođe, važno je pratiti napredak studenata kroz obezbeđenje kvaliteta, omogućavajući im da prate svoj napredak korišćenjem različitih metrika, poput ocjena, vremena provedenog u učenju i postignuća.
Na kraju su date i preporuke:
· Unapređenje samoevaluacije u visokom obrazovanju putem digitalnih platformi.
· Uloga digitalnih tehnologija u praćenju napretka studenata i obezbjeđenju kvaliteta.
· Izgradnja online zajednica: uticaj digitalne kolaboracije na učenje studenata.
· Adaptivno učenje putem digitalnih tehnologija: fokus na inkluzivnost i personalizaciju.
· Integracija gamifikacije u obrazovanje: kreiranje dinamičnih i privlačnih okruženja za učenje.
· Važnost tehnološke infrastrukture za izjednačavanje obrazovnih prilika.
· Obuka i profesionalni razvoj nastavnika u eri digitalnog obrazovanja.