Naši profesori, urednici i recenzenti knjige „Primijenjeni marketing u hrvatskim kazalištima“ autora dr Duška Ljuštine
U srijedu, 07.06.2023. godine s početkom u 18 časova na Sceni „Petar Kočić“ Narodnog pozorišta Republike Srpske, a u okviru pratećeg programa 25. Teatar Festa, održana je promocija knjige „Primijenjeni marketing u hrvatskim kazalištima“ autora dr Duška Ljuštine uz koga su na promociji govorili prof. dr Mladen Mirosavljević, recenzent i prof. dr Nenad Novaković, urednik knjige. Moderator Aleksandar Matrak je ukratko predstavio knjigu, a zatim riječ dao prof. dr Nenadu Novakoviću koji je rekao da je čitajući rukopis ove knjige zapazio kako je dr Duško Ljuština u svom istraživačkom radu za doktorsku disertaciju, uradio istraživanje pozorišnih predstava, kulturnih potreba, kako na koja pitanja odgovaraju radnici iz kulture, kako odgovaraju građani, kakve su kulturne potrebe jedne sredine, a kakve potrebe jedne druge sredine.
prof. dr Mladen Mirosavljević je ukazao na činjenicu da je knjiga sastavljena iz dva dijela. Prvi, teoretski dio, koji se bavi samom temom marketinga i upravljanja pozorištem, a u drugom dijelu se nalaze anketni podaci, statistički obrasci i tome slično. „Ono što je meni bilo zanimljivo u knjizi jeste dilema, koja me progonila, a to je kako pronaći neku formulu da napravimo balans između pozorišne predstave, kao umjetničkog djela, a sa druge strane da te predstave privuku gledaoce i ostanu što duže na repertoaru. U našem vremenu nameće se potreba da se aktivno prate savremene tehnologije i na polju kulture, na polju marketinga u kulturi, pa na kraju i u marketingu koji je vezan za pozorište. U marketingu uvijek treba polaziti od istraživanja tržišta, na šta se kod nas ne obraća dovoljna pažnja. Na to se kod nas i dalje gleda kao na trošak, a ne kao na investiciju“, rekao je prof. dr Mirosavljević.
Izdavač knjige „Primijenjeni marketing u hrvatskim kazalištima“ autora dr Duška Ljuštine, su „Besjeda“ i „Banja Luka College“.