
Prof. Milovanović i prof. Dušanić-Gačić, učesnice 4. Međunarodne naučno-praktične konferencije Ruskog ekonomskog univerziteta G. V. Plekhanov
Prof. dr Mirjana Milovanović i prof. dr Svetlana Dušanić-Gačić učestvovale su 30. oktobra, na 4. Međunarodnoj naučno-praktičnoj konferenciji pod nazivom “Marketing u visokoj školi u uslovima savremenih izazova: digitalizacije, intenzivne konkurencije i transformacije vrijednosti“, koju je organizovala Katedra za marketing Ruskog ekonomskog univerziteta G. V. Plekhanov u Moskvi.
Prof. Milovanović predstavila je rad na temu: “Upravljanje korisničkim iskustvom na osnovu analitike Big Data”, sa fokusom na to kako visokoškolske ustanove mogu koristiti podatke o ponašanju studenata i tržišnom okruženju, za poboljšanje kvaliteta obrazovnih usluga i jačanje konkurentske pozicije.
Prof. Dušanić-Gačić govorila je na temu: “Transformacija poslovnog modela na osnovu upotrebe vještačke inteligencije (AI)”, uz naglasak na promjene u upravljanju procesima, inovacijama, komunikacijom i kreiranju nove vrijednosti u savremenim obrazovnim institucijama.
Učešće na konferenciji predstavlja uspješan nastavak saradnje između Banja Luka College i Ruskog ekonomskog univerziteta Plekhanov, institucija koje imaju potpisan sporazum o međusobnoj saradnji na polju obrazovanja, naučno-istraživačkog rada i akademske razmjene.








