- Svi nastavni predmeti su jednosemestralni i studenti polažu završne ispite na kraju semestra,
- Svaki nastavni predmet ima određeni broj kredita (bodova) tako da u svakom semestru ima ukupno 30 bodova, a u školskoj godini 60 bodova,
- Studenti prolaze praktičko – informatičko obrazovanje na početku studija da bi mogli da koriste računar i internet za potrebe studija,
- Studenti prolaze obiman kurs engleskog jezika na prvoj godini studija da bi mogli da koriste stranu literaturu na studiju,
- Veliki broj izbornih nastavnih predmeta i drugih izbornih nastavnih oblika omogućava studentima da, uz mentorski rad nastavnika i saradnika, autonomno kreiraju svoju užu stručnu specijalizaciju,
- Značajan dio nastavnog procesa izvodi se kroz oblike stručnog i praktičnog rada studenta i radionice gdje se studenti uče da rješavaju probleme.
Studenti su subjekti obrazovnog procesa
BLC je na osnovu navedenog pristupa, pripemio nastavni plan i organizaciju nastavnog procesa u kome su studenti u centru obrazovnog procesa.
Oni imaju mogućnosti da ispolje svoj aktivan odnos kroz:
- neposredan kontak sa nastavncima i saradnicima,
- interaktivan odnos u kome studenti individulani i timski učestvuju u nastavi kao ravnopravni akteri,
- permanentno učenje stranih jezika,
- rad na računarima,
- rad u manjim grupama,
- praktičnu provjeru stečenih znanja i mogućnost polaganja testova redovno u toku nastave,
- ispit kao završnu provjeru znanja,
- značajno učešće stručnih saradnika u nastavnom procesu,
- redovnu evaluaciju od strane studenta nastavnog rada nastavnika i saradnika, kao i funkcionisanja svih službi BLC-a.
BLC se tako već u ovoj fazi svoga rada, pridružio drugim obrazovnim ustanovama u Evropi, što daje studentima mogućnost pokretljivosti prema nekom od evropskih studija. Studij se istovremeno zasniva na korištenju dosadašnjeg iskustva, uzete su u obzir društvene okolnosti i stvarni životni uslovi studenta.
Nastavnici i saradnici angažovani na BLC-u nesumnjivo predstavljaju najpoznatija imena u svojoj oblasti.