 
				Prof. dr Mirjana Milovanović
MARKETING
					Prof. dr Mirjana Milovanović je doktor nauka iz oblasti menadžmenta i biznisa. Autor je značajnog broja naučnih radova i monografija, objavljenih u visoko indeksiranim naučnim časopisima, a konstantno učestvuje na međunarodnim konferencijama iz oblasti marketinga, menadžmenta, finansija, istraživanja medija, preduzetništva i ljudskih resursa. 
Bila je dugogodišnji direktor marketinga u porodičnoj kompaniji sa firmama u Bosni i Hercegovini, Srbiji i Sjevernoj Makedoniji. Takođe, iza nje je više od 15 godina rada u elektronskim medijima, na poslovima urednika, producenta, voditelja i novinara.
Danas je direktor marketinga u porodičnoj firmi, koja se bavi stanogradnjom i nekretninama.
Prof. dr Mirjana Milovanović svoju akademsku karijeru temelji na uspješnom radu i iskustvu u poslovnom sektoru kako regije, tako i svijeta,  a to znanje i iskustvo prenosi studentima. Smatra da je ovo izvrstan način integracije teorije i prakse u akademsko okruženje, a na taj način se studentima pruža značajan uvid u stvarni svijet poslovanja  i realnog sektora, kao ključnog segmenta svake ekonomije.
Angažovana je kao profesor u Republici Srbiji.
Član je “SEMA” (Serbian Marketing Association), Udruženja ekonomista Republike Srpske “SWOT”, Udruženja pravnika i ekonomista “ERK” i “MENSA International”.
		
![MLADEN M.[15254]](https://blc.edu.ba/wp-content/uploads/2020/05/MLADEN-M.15254-scaled-200x200.jpg) 
																		 
																		 
																		 
																		 
																		 
																		 
																		 
																		 
																		 
																		 
																		 
																		 
																		 
																		 
																		 
																		 
																		 
																		 
																		 
																		 
																		